søndag 22. februar 2009

Det går seint med løperen og spisebrikkene jeg skulle sy. Grunnen til det er at jeg så bilder av firkantposer på Siv sin blogg: http://sivquilt.blogg.no/ hun igjen hadde funnet mønster her: http://www.liv-toril.no/

Jeg sydde først en pose igår, den hadde jeg med som gave til noen venner som hadde invitert til besøk på hytten sin.








Det var så gøy å sy denne at jeg fortsatte idag, og sydde først disse 2:




Den minste av disse 2 er helt super til å ha poser med saus, dip og lign. i.


Og så avsluttet jeg dagens sying med denne:

Og det best med disse er at jeg har fått brukt stoff som jeg har hatt liggende i mange år fordi det har vært så vanskelig å finne noe å bruke de til.

3 kommentarer:

  1. Så gøy at du la igjen en kommentar på bloggen min, og for en flott blogg du har laget selv:o)). Jeg har nå sittet og kikket her hos deg og virkelig kost meg. Jeg har sydd en til stoffpose, de var utrolig kjekke å sy. Den jeg nå har sydd er litt bredere og noe lavere, tenkte jeg skulle ha den som brødkurv, det er jo så moderne nå og en prøver jo å følge med i tiden...hi,hi... Har du vært på noen kurs hos Mona etter vi var i lag?

    SvarSlett
  2. Disse posene var virkelig smarte.Disse må jeg teste ut.
    Ildri

    SvarSlett
  3. Dette var gøy, og fine var de. Kjempeglad for at mønsteret kom til nytte.

    SvarSlett