tirsdag 9. juni 2009

På lørdag var jeg og broderimaskinen min på broderitreff i Quiltekroken. Vi var 8 damer med broderimaskiner og vi hadde en kjekk dag hvor vi inspirerte hverandre og utvekslet erfaringer og gode tips. I tillegg blir man òg kjent med nye damer med samme interesse og jeg gleder meg allerede til neste treff. Her er bilde av det jeg fikk brodert.


I går broderte jeg denne fuchsiaen på en hvit bluse som jeg syntes var altfor hvit og kjedelig, og vips så ble det et helt nytt plagg.



2 kommentarer:

  1. Masse flotte broderimotiv du har laga. Vart spesielt begeistra for fuchsiaen.

    SvarSlett
  2. Så flott å komme sammen sånn, godt å komme sammen sånn og treffe andre med samme interesse, blusen din ble veldig fin :-) Kanksje jeg melder meg på neste treff. Ønsker deg en flott uke.

    SvarSlett