onsdag 27. mai 2009

Vi har vært en uke i Dublin, og feiret bl. annet 17. mai der. Her er bildet av 17. mai toget, datteren min sees midt i bildet (hun har turkis skjørt). Garda (politiet) sitt musikkorps gikk først og spilte.

Før vi reiste sydde jeg meg dette nettet. Fra tidligere turer til Irland vet jeg at ikke bæreposer ikke er så utbredt som her: Jeg ble litt paff første gang jeg var i Irland og jeg kjøpte en bok som jeg fikk i en papirpose. Men uansett et nett er en veldig praktisk ting å ha og dette kommer nok til å være med meg "overalt"
En av de tingene jeg finner veldig fasinerende med Irland er fuksiaene som vokser vilt, de blir store busker opptil 2 m høye, og de blomstrer antakelig mesteparten av året. Jeg var i Irland i september og da blomstret de og det gjorde de også nå i mai.Og så må jeg ta med et bilde av 2 av lammene våre, dette er Blubben og Nilus, de er ikke brødre, men holder sammen og har mye glede av hverandre.

1 kommentar:

  1. Flott nett du har sydd deg. Rødt og hvitt er så friskt!

    SvarSlett