søndag 10. mai 2009

Ikke noe nytt når det gjelder sying og strikking denne uken, jeg holder fortsatt på med å strikke sjal, og jeg har begynt å sy et handlenett. Jeg skal snart på ferietur til Irland, og der er det ikke en selvfølge at alle butikkene har bæreposer så da er det greit å ha et nett med seg, kommer bilde når det er ferdig.

Lammene være vokser og trives, nå har vi 8 stykker. De eldste får lov å være ute om dagen og det virker som de liker å være ute og løpe og hoppe.





Også plantene mine viser at det går mot sommer, selv om været i det siste har vært mer høst enn vår. En av klematisene mine står med masse blomster.

1 kommentar:

  1. Hei Ingunn, tusen takk for hilsen i bloggen min, flotte ting du hadde laget av det røde/hvite stoffet, det var rett og slett så fine stoffer at en ikke kunne la være å lagen noe av det....Ønsker deg en flott uke :-)

    SvarSlett