søndag 3. mai 2009

Her er spisebrikker sydd etter AnnAkas mønster, det var mitt første forsøk med Paintstick, og det er noe som jeg vil bruke mer, for det var gøy!






Og så, er jeg visst kommet i en rød/hvit periode, Quiltekroken i Bergen har fått inn noe kjempelekre røde/hvite stoff, og selv jeg, som aldri har vært så veldig glad i rødt, falt pladask og her er resulatene, må nok ut og kjøpe mer av de stoffene........


Sminkepungen er sydd etter AnnAkas mønster "sminkepung", men i stedetfor å applikere elefanter på, maskinborderte jeg noen røde motiver som har jeg applikert på.Denne vesken er sydd etter mønster fra boken Hånd i Hanke av Anne-Pia Godske Rasmussen, jeg laget min egen vri på hanken, sånn at jeg kan velge om jeg vil ha den over skulderen eller bære den i hånden. Jeg oppdaget ganske fort at det ikke er så lett å lete etter småtingene i denne vesken, pytt pytt, den ble nå fin

2 kommentarer:

  1. Her var det masse flott. Så artig å kombinere maskinbroderi med de røde og hvite stoffene, ble kjempefine.

    SvarSlett
  2. Takk for koselig hilsen på bloggen min. Sminkepungene som du viste på lørdag er virkelig lekre. Du syr mye fint. Legger deg inn på listen min. Astrid

    SvarSlett