mandag 2. november 2009

Så har jeg hatt broderingsmaksinen i gang igjen. Jeg kjøpte noen kurvertbrikker for en billig penge og de har jeg brodert på, denne gangen ble den slik:







Det pussige er at den passer så godt til 70-talls tallerkenene mine.


Jeg har og brodert på en dongribrikke





Og disse grytelappene har jeg brodert/sydd:



Jeg har brodert en hjort som jeg har tenkt å bruke på en veske:




Sminkepunger, (bare den lilla er ny) de er veldig grei å sy, alt blir sydd i rammen og det tar ikke stort mer enn 30 minutter å sy en.




Også i dag har jeg brodert:




og mens broderimaskinen jobber, strikker jeg;


Det går mot jul, så det er om å gjøre å bruke tiden godt ;-)

3 kommentarer:

  1. Flotte kuvertbrikker og morsomme grytekluter. Greit å ha en maskin som jobber for deg, så du kan gjøre andre hyggelige ting.

    SvarSlett
  2. Kjekt med ein slik assistent :) Smart å kjøpe rimelege brikker for så å "stasje" dei opp med flotte broderi.

    SvarSlett
  3. Hei Ingunn.
    Lenge siden sist. Jeg har ikke vært på møter i hele høst, tiden forsvinner for meg.
    Men endelig fant jeg bloggen din.
    Kjempe koselig blogg du har, og så mye fint du lager.
    Vi snakkes/blogges snart.

    Hilsen Linda H

    SvarSlett