fredag 1. januar 2010

Godt nyttår!
Ja, så skriver vi 2010 og et nytt år ligger foran oss.
Vi har, tradisjonen tro, feiret en stille og rolig familiejul. Denne julen fikk vi mye ekstra julestemning takket være 40 cm snø og mange kuldegrader, laveste temperatur jeg har regstisrert her hos oss er - 13 grader, og det er ikke noe vi i Bergensområdet opplever hvert år.


Pusen vår, Bastian, er ikke så veldig begeistrert for all snøen, og våget seg ut først da vi hadde fått brøytet litt vei, og da gikk han fram og tilbake der som det var brøytet.







3 kommentarer:

  1. Heisann.
    Tusen takk for koselig kommentar på løperen.
    Jeg lengter mot vår :o) vi har hatt vinterlenge no. Men den har vært fin også,flott med snø.
    Artig med katten din som er litt fin på det og ikke vil gå i snøen. hi hi.
    Vi blogges.
    Linda

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fin blogg du har! Jeg likte stoffkutteren dere har i Quiltelaget.:-) Ellers så lurer jeg på disse sminkepungene du har laget...Kan du fortelle litt om hvordan du syr disse i rammen? Har du mønster eller har du gått kurs? disse var fine! Har broderimaskin selv men bruker den skammelig lite...har liksom ikke funnet riktig nytten av det ennå...tror jeg har vanskeig med å finne mønster jeg liker...Synes du har plukket ut mange fine...:-) god helg! Anne Berit :o)

    SvarSlett
  3. Hei Anne Berit! Takk for koselig kommntar.
    Sminkepungene er veldig enkle å sy, jeg har ikke gått på kurs, jeg fant de på denne siden:
    http://moosebstitchin.freeservers.com/clear_view_cases_6.htm
    Framgangsmåten står på engelsk, men det er også bilder som viser framgangsåten, så det gikk engentlig veldig greit å forstå hvordan det skulle gjøres.
    Ellers finner jeg de fleste av broderimotivene mine på denne siden:
    http://www.emblibrary.com/EL/Default.aspx

    SvarSlett